A bit of color

Здравейте, фенове на модата! 

Ето го и днешния ми аутфит. 
Както вече ви е известно, цветните панталони са нещо, което задължително трябва да присъства в гардероба ви през този сезон. Лично аз съм голяма почитателка на тази тенденция и се надявам да ви вдъхновя с днешния ми пост.

Панталон в прасковен цвят беше едно от нещата, което исках отдавна и много се зарадвах след като намерих такъв в H&M. Опитах се да съчетая цветовете на панталоните с тези на якето и чантата и смятам, че се получи интересна комбинация.

А вие какво мислите за днешния ми избор?

Пожелавам ви страхотен петък :)

Hello, fashionistas!
 
Here is my outfit of the day. 

As you already know, colorful pants are a must-have this season. I`m so inlove with this trend, so I decided to give you some inspiration. Peach colored pants have been on my spring wish-list for awhile, so I was pretty excited when I found them at H&M. 

You can see how I tried to match the colors together of the trousers, bag and jacket. 
What do you think of my choice?

Wish you a great friday :)
                                                                                          x.O.x.O,
                                                                                           K.I.S.S.