Casual outfits

                                                             Здравейте! 
Искам да ви се извиня, че все не намирам време за блога, но  уча усилено за изпити. 
Тъй като в момента не мога да ви зарадвам с пост с мой аутфит, днес реших да ви представя няколко ежедневни спортно-елегантни комбинации, подходящи за забързания делник.
А на вас коя от трите ви допада най-много и бихте носили?
Следващата седмица ви очаква пост с мой аутфит!
До скоро!


                                                           Hey, guys!
I`m sorry that I have no time for the blog, but I have to study really hard for my exams.
That's why today I decided to show you some casual outfits which I personally love. I think they are really casual and perfect for every busy lady.
And what about you? Which outfit is your favorite and would like to wear?
Next week is coming a new outfit post, so stay tuned!



                                                                                                     xoxo
                                                                                                  K.I.S.S